Na wiosnę stacje pokażą kosztowne i ciekawe programy
Bogate plany to efekt przewidywanego przez ekspertów wzrostu rynku reklamy w przyszłym roku
Na wiosnę do kolejnych kosztownych rozrywkowych show na żywo – wtedy stacje, jak co roku wprowadzą nowe ramówki – już przymierza się TVN. Takie plany ma też Polsat. – Mamy nowe propozycje, ale na razie nic więcej nie mogę o nich powiedzieć – mówi Tomasz Matwiejczuk, rzecznik Polsatu.
Tylko TVP nie zainwestuje wiosną w tego typu program.
TVN wyda więcej
Wiadomo już, że nowe duże rozrywkowe show zamierza wprowadzić wiosną TVN.
2,6 mld zł wg Starlinka wydano na reklamę TV przez trzy kwartały
– Wystartujemy z „X Factor”, pokażemy kolejną edycję „You can dance – Po prostu tańcz!” – potwierdza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta