Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wybory jednak bez spotów?

29 stycznia 2011 | Kraj | Dorota Kołakowska

Platforma chce, by Sejm w ekspresowym tempie uchwalił projekt PJN zakazujący płatnych reklam wyborczych

Tegoroczna kampania wyborcza do parlamentu będzie inna niż poprzednie. Jak ustaliła „Rz”, wiele wskazuje na to, że w telewizji, radiu i prasie nie pojawią się płatne spoty i ogłoszenia wyborcze.

Już wcześniej posłowie zdecydowali, że podczas tej kampanii nie pojawią się billboardy, bo nowy kodeks wyborczy zabrania zamieszczania płatnych ogłoszeń większych niż 2 mkw.

Zakaz płatnych reklam w mediach zawiera projekt Klubu Polska Jest Najważniejsza skierowany w środę do Sejmu. Jak dowiedziała się „Rz”, Platforma chce go w ekspresowym tempie uchwalić. PO już raz chciała zakazać partiom emisji płatnych spotów, ale projekt zakładający taki zapis utknął w Sejmie, bo wiele jego zapisów nie podobało się PSL i opozycji.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8839

Spis treści
Zamów abonament