Wina sprzedają się lepiej
Za pięć lat Polacy będą wydawać na wino niemal 4 miliardy złotych
– W 2011 r. sprzedaż wina powinna rosnąć szybciej niż w 2010 r. Ożywienie było widoczne już w czwartym kwartale ubiegłego roku – mówi "Rz" Robert Ogór, prezes grupy Ambra, czołowej firmy winiarskiej w Polsce notowanej na GPW. Jego zdaniem można się spodziewać, że w tym roku wydatki Polaków na wina zwiększą się nawet o jedną dziesiątą.
O co najmniej 20 proc. chciałaby w 2011 r. zwiększyć przychody spółka Sobiesław Zasada Import Win. – W styczniu i lutym tego roku średnio nasza sprzedaż urosła o 70 proc. – mówi Katarzyna Piskorz-Palusińska, prezes spółki Sobiesław Zasada Import Win.
Przez większość ubiegłego roku branża odczuwała skutki spowolnienia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta