Hyundai – koncern z ambicjami
Koreański producent samochodów skutecznie oparł się kryzysowi
Hyundai w Europie przegonił w ubiegłym roku Toyotę, w Polsce zwiększył sprzedaż o 20 proc.
Koncern wyrasta na najprężniej rozwijającą się markę na globalnym rynku samochodów osobowych. W Polsce ta koreańska firma, która w ubiegłym roku zwiększyła sprzedaż o 20 proc., planuje dalszy wzrost na przekór prognozom zakładającym skurczenie się całego rynku. – Liczymy, że w 2011 roku uda nam się sprzedać 16,5 tys. samochodów – powiedział „Rz" prezes Hyundai Motor Poland Duck Sang Jang. Tymczasem jeszcze pięć lat temu było to ok. 2 tys. aut rocznie.
Ekspansję Hyundaia coraz wyraźniej widać w całej Europie: ubiegłoroczna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta