Liczy się to, jak zawarto umowę
Dla praw klienta nie ma znaczenia, czy towar przywiezie kurier, czy też odbierze się go osobiście
– Kupiłem towar w dużym sklepie internetowym. Skorzystałem z możliwości odbioru osobistego. Gdy chciałem go zwrócić, sklep odpowiedział, że nie mogę, gdyż nie dokonałem zakupów przez Internet, ale „rezerwacji w sklepie stacjonarnym". Czy rzeczywiście tylko z tego powodu, że nie skorzystałem z usług kuriera, straciłem możliwość zwrotu? – pyta czytelnik.
Sposób odebrania towaru nie ma żadnego znaczenia. Liczy się to, czy umowa została zawarta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta