Wyblakła oferta stolicy
Na targach w stolicy Niemiec Warszawa pokazuje turystom znane od dawna ulotki oraz nieśmiertelne płyty z Chopinem. Gadżety urzędnicy trzymają na zapleczu, „żeby szybko się nie skończyły”
Na międzynarodowych targach turystycznych ITB w Berlinie Warszawa prezentuje się na dwóch stoiskach.
– To jedna z najważniejszych imprez turystycznych świata, Polska w tym roku jest jej współorganizatorem. Dla stolicy to idealna okazja do promocji – mówi Barbara Tekieli, dyrektor miejskiego Biura Turystyki.
Na obu warszawskich stoiskach nie ma widzów. – Pierwsze dni targów są zawsze przeznaczone tylko dla branży. Liczymy, że zainteresowanie będzie większe w weekend, gdy przyjdą na nie zwykli turyści – pocieszają się urzędnicy zajmujący się w Berlinie promocją Warszawy.
Gadżety na zapleczu
Jednak zwiedzający mogą się poczuć zawiedzeni. Urząd miasta chce zachęcić obcokrajowców do odwiedzenia stolicy Polski starymi folderami i ulotkami, dwoma przewodnikami „Warszawa na każdą kieszeń" oraz „Warszawa dla dociekliwych", znanymi już od dawna i na co dzień dostępnymi w każdym punkcie informacji turystycznej. – Z myślą o Euro 2012 przygotowaliśmy też specjalną broszurę dla kibiców, w której mogą oni znaleźć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta