Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek reklamy rośnie wolniej

12 kwietnia 2011 | Ekonomia | ML

W Polsce w I kw. firmy wydały na reklamę mniej, niż oczekiwano. Na świecie wpływ na spadek spodziewanych wydatków miały wydarzenia na Bliskim Wschodzie i w Japonii

– Wstępne analizy po I kwartale 2011 r. wskazują na wzrost polskiego rynku reklamowego w 2011 r. na poziomie 5 proc. (dane nieco gorsze od pierwotnych założeń na poziomie 6,8 proc.). Wynika to z zachowawczej polityki reklamowej marketerów – komentuje Jakub Potrzebowski, prezes...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8901

Spis treści
Zamów abonament