Rynek reklamy rośnie wolniej
W Polsce w I kw. firmy wydały na reklamę mniej, niż oczekiwano. Na świecie wpływ na spadek spodziewanych wydatków miały wydarzenia na Bliskim Wschodzie i w Japonii
– Wstępne analizy po I kwartale 2011 r. wskazują na wzrost polskiego rynku reklamowego w 2011 r. na poziomie 5 proc. (dane nieco gorsze od pierwotnych założeń na poziomie 6,8 proc.). Wynika to z zachowawczej polityki reklamowej marketerów – komentuje Jakub Potrzebowski, prezes...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta