Promocja w serialach dozwolona
Globalnie product placement czekają w najbliższych latach spore zwyżki. Jego dopuszczenie w Polsce nie spowoduje jednak w telewizjach lawinowego wzrostu przychodów – uważają eksperci
Podpisana przez prezydenta nowelizacja ustawy medialnej opracowana pod kątem tzw. dyrektywy audiowizualnej dopuści niebawem w telewizjach rzecz dotychczas nielegalną, czyli odpłatne pokazywanie w materiałach telewizyjnych i radiowych markowych produktów. Trzeba będzie o tym jednak widza odpowiednio poinformować. Właściwie oznaczony product placement wypadnie wtedy z definicji ukrytej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta