Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja w serialach dozwolona

12 kwietnia 2011 | Ekonomia | ML
Wydatki na niestandardowe reklamy w USA
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na niestandardowe reklamy w USA

Globalnie product placement czekają w najbliższych latach spore zwyżki. Jego dopuszczenie w Polsce nie spowoduje jednak w telewizjach lawinowego wzrostu przychodów – uważają eksperci

Podpisana przez prezydenta nowelizacja ustawy medialnej opracowana pod kątem tzw. dyrektywy audiowizualnej dopuści niebawem w telewizjach rzecz dotychczas nielegalną, czyli odpłatne pokazywanie w materiałach telewizyjnych i radiowych markowych produktów. Trzeba będzie o tym jednak widza odpowiednio poinformować. Właściwie oznaczony product placement wypadnie wtedy z definicji ukrytej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8901

Spis treści
Zamów abonament