Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tradycyjne media za oceanem bez wielkich zwyżek

08 czerwca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Tradycyjne media mają na amerykańskim rynku reklamowym  stabilną pozycję, ale na duże zwyżki nie mają co liczyć. Budżety reklamodawców przenoszą się do Internetu.
źródło: Rzeczpospolita
Tradycyjne media mają na amerykańskim rynku reklamowym stabilną pozycję, ale na duże zwyżki nie mają co liczyć. Budżety reklamodawców przenoszą się do Internetu.

Wpływy reklamowe telewizji, radia, magazynów, gazet i z nośników reklamy zewnętrznej w Stanach Zjednoczonych będą w tym roku stabilne (skurczą się w porównaniu z ubiegłym rokiem symbolicznie, bo zaledwie o niecały procent) i sięgną 126,1 mld dol. – szacuje eMarketer.

To...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8948

Spis treści
Zamów abonament