Młodzież podatna na reklamę w sieci
Aż 43 proc. młodych internautów klika w reklamy w sieci. Duża część robi tak, bo jest zainteresowana ofertą
Ślepota banerowa to niebezpieczny mit – przekonują autorzy najnowszego badania dotyczącego reklamy w sieci. 42 proc. internautów w wieku 10 – 25 lat deklaruje, że dokonało swojego pierwszego zakupu właśnie pod wpływem Internetu. Poza tym młodzi ludzie bardzo często wykorzystują sieć do rozmów o markach i do dzielenia się swoimi opiniami w Internecie (robi tak ponad połowa z nich) – wynika z raportu Digital Young 2011 sieci reklamy internetowej
Ad-Vice. – Moim zdaniem w innych grupach wiekowych te wskaźniki nie są na tak wysokim poziomie, bo ma na nie wpływ czas spędzany w Internecie. A ponieważ to młodzi ludzie spędzają tam najwięcej czasu, to w tej grupie wpływ Internetu na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta