Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Większe wydatki na reklamę aut

08 czerwca 2011 | Ekonomia | Adam Woźniak
Peugeot 508 będzie samochodem polskiej prezydencji w UE
źródło: Fotorzepa
Peugeot 508 będzie samochodem polskiej prezydencji w UE
Najwięcej na reklamy przeznaczył Fiat. Faktyczne wydatki firm motoryzacyjnych mogą być niższe,  niż wynikałoby z cenników. Zamawiający negocjują rabaty.
źródło: Rzeczpospolita
Najwięcej na reklamy przeznaczył Fiat. Faktyczne wydatki firm motoryzacyjnych mogą być niższe, niż wynikałoby z cenników. Zamawiający negocjują rabaty.
Bentley Continental – GTC kosztuje około 900 tys. złotych
źródło: bentley
Bentley Continental – GTC kosztuje około 900 tys. złotych

Do końca kwietnia wartość reklam samochodów przekroczyła 367 mln zł. To prawie 10 proc. więcej niż rok temu

Peugeot Polska przekazuje dziś 117 samochodów na potrzeby polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Umowa z Ministerstwem Spraw Zagranicznych zakłada bezpłatne użyczenie m.in. 52 sztuk modelu 508 – flagowego auta marki, które kilka tygodni temu weszło na rynek, a także trzech całkowicie elektrycznych aut iOn.

Importer liczy, że unijni oficjele jeżdżący peugeotami okażą się dla marki znacznie lepszą promocją niż zdjęcia samochodów w gazetach i na billboardach. Rzecznik Peugeot Polska Dorota Pajączkowska nie ukrywa: – To dla nas duży wysiłek finansowy. Ale ta niestandardowa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8948

Spis treści
Zamów abonament