Większe wydatki na reklamę aut
Do końca kwietnia wartość reklam samochodów przekroczyła 367 mln zł. To prawie 10 proc. więcej niż rok temu
Peugeot Polska przekazuje dziś 117 samochodów na potrzeby polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Umowa z Ministerstwem Spraw Zagranicznych zakłada bezpłatne użyczenie m.in. 52 sztuk modelu 508 – flagowego auta marki, które kilka tygodni temu weszło na rynek, a także trzech całkowicie elektrycznych aut iOn.
Importer liczy, że unijni oficjele jeżdżący peugeotami okażą się dla marki znacznie lepszą promocją niż zdjęcia samochodów w gazetach i na billboardach. Rzecznik Peugeot Polska Dorota Pajączkowska nie ukrywa: – To dla nas duży wysiłek finansowy. Ale ta niestandardowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta