Informacje
Informacje
10
NR 221 (4475) 21 -- 22 września 1996
DOKUMENTACJA -- INTERNETW POLSCE
Działania marketingowe, reklama, serwisy informacyjne o firmach, wreszcie handel online -- te możliwości i formy komercyjnego użycia, Internetu, jego multimedialnej części (WWW) , są już wykorzystywane przez polskich użytkowników sieci. Ale trzeba pamiętać o skali tego wykorzystania, o tym że w Polsce dopiero się to zaczęło.
Jednym z najprostszych i najpopularniejszych sposobów wykorzystania Internetu w akcjach marketingowych jest zamieszczanie w nim informacji o przedsiębiorstwach. Specyfika Internetu sprawia, że działania takie nie ograniczają się jedynie do zwykłych reklam i ogłoszeń, znanych z innych mediów.
Multimedialna część Internetu -- World Wide Web daje bowiem potencjalnym klientom możliwość interakcji z tym, co widzą na ekranie komputera. Nowoczesna technologia dała specjalistom od reklamy do ręki zupełnie nowe narzędzie. Stąd też wykorzystywanie sieci to coś więcej niż kupowanie powierzchni reklamowej na określony czas. Wiele osób nie chce nawet używać określenia "reklama", wybierając "zamieszczanie informacji", bowiem jest to w większości przypadków bliższe rzeczywistości. Trzeba dodać, że -- jak do tej pory -- reklamowanie się w Internecie jest znacznie tańsze niż korzystanie z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta