PO szykuje medialny finał
W połowie września Platforma przyspiesza z kampanią: będzie seria spotów i billboardy w całym kraju
– Wygląda na to, że wszystkie partie czekają, by uderzyć na ostatniej prostej – mówi polityk z otoczenia premiera. Platforma również ma taki plan.
Zdaniem jej działaczy najważniejsze dla wyniku wyborczego jest ostatnie kilkanaście dni kampanii. Dlatego w połowie września sztab PO ruszy z ofensywą medialną. Punktem zwrotnym ma być przedstawienie programu wyborczego na konwencji 10 września. Potem kampania partii ma przyspieszyć.
W telewizji pojawią się nowe spoty, a w całym kraju mają zawisnąć billboardy promujące ugrupowanie. Dotąd ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, poza spotami, Platforma nie rozpoczęła.
– Trzy tygodnie przed wyborami będą najważniejszą częścią kampanii, zwłaszcza że w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta