Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jasnemu pełnemu rośnie konkurencja

07 września 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Trzy największe firmy mają ok. 90-procentowy udział w sprzedaży.
źródło: Rzeczpospolita
Trzy największe firmy mają ok. 90-procentowy udział w sprzedaży.

Największe browary próbują ożywić nasycony rynek piwa w Polsce. Stawiają na produkty niszowe

Wczoraj Kompania Piwowarska ogłosiła, że wprowadza na rynek żubra ciemnozłotego. Od znanej do tej pory wersji jasnej pełnej – która daje mu drugie miejsce pośród najpopularniejszych piw w Polsce – różni się poza kolorem także aromatem toffi i karmelu. Jest także o ponad 20 groszy droższy.

Lider rynku piwa w Polsce wprowadzi także limitowaną edycję marki Redd's o smaku żurawinowym. Natomiast w październiku tego roku na ogólnopolskim rynku chce zaistnieć ze znanym na Śląsku książęcym. Będzie pod tą marką oferować piwo pszeniczne. Powód? Z szacunków Kompanii Piwowarskiej wynika, że od dwóch lat sprzedaż piw pszenicznych w Polsce rośnie w tempie ok. 30 proc.

Nowy żubr ma być dostępny w sprzedaży od września tego roku do lutego 2012 r....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9024

Spis treści
Zamów abonament