Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kłopoty z nauką mogą być efektem wad słuchu

13 września 2011 | Kraj | Renata Czeladko Sylwia Szparkowska

Co piąty uczeń ma trudności ze słyszeniem. Zdiagnozować problem pomogłyby powszechne badania

– Nauczyciel zauważył, że jeden z uczniów z pierwszej klasy ma kłopoty z nauką czytania oraz z wypowiadaniem się – opowiada Beata Domerecka, dyrektorka Szkoły Podstawowej w Kruszynie (woj. dolnośląskie). – Logopeda stwierdził, że trzeba przebadać słuch. Okazało się, że dziecko ma jego ubytek w jednym uchu.

Wprowadzenie powszechnych badań słuchu wśród uczniów to jeden z priorytetów z dziedziny zdrowia, na których będzie się skupiać Polska w czasie prezydencji w UE. – Liczymy, że w grudniu państwa unijne przyjmą wspólną konkluzję dotyczącą wad słuchu. Ma być wskazówką, jak tworzyć i skutecznie realizować politykę w tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9029

Spis treści
Zamów abonament