Jak ukraść klienta Biedronce
Tańsze produkty i specjalne promocje. Tak o klientów popularnych dyskontów walczą hipermarkety. – Konkurencja między sklepami to większy wybór dla kupujących – komentują eksperci.
Wojnę dyskontom wypowiedziała właśnie sieć hipermarketów Tesco. – To nieprawda, że tanio jest tylko w Biedronce czy Lidlu. Mamy taką samą gamę produktów w podobnych cenach – przekonuje Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco.
Nowy asortyment obecny jest w sklepach Tesco od ubiegłego tygodnia. Klientów do zrobienia zakupów zachęcić mają nie tylko niższe ceny, ale też większy wybór...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta