Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak ukraść klienta Biedronce

13 września 2011 | Świat | Aleksandra Pinkas
W czasach kryzysu zakupy w dyskontach nie przynoszą ujmy
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
W czasach kryzysu zakupy w dyskontach nie przynoszą ujmy

Tańsze produkty i specjalne promocje. Tak o klientów popularnych dyskontów walczą hipermarkety. – Konkurencja między sklepami to większy wybór dla kupujących – komentują eksperci.

Wojnę dyskontom wypowiedziała właśnie sieć hipermarketów Tesco. – To nieprawda, że tanio jest tylko w Biedronce czy Lidlu. Mamy taką samą gamę produktów w podobnych cenach – przekonuje Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco.

Nowy asortyment obecny jest w sklepach Tesco od ubiegłego tygodnia. Klientów do zrobienia zakupów zachęcić mają nie tylko niższe ceny, ale też większy wybór...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9029

Spis treści
Zamów abonament