Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drożejące mięso traci zwolenników w Polsce

10 listopada 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Ceny idą w górę, spożycie maleje
źródło: Rzeczpospolita
Ceny idą w górę, spożycie maleje

Polacy jedzą mniej wieprzowiny i wołowiny. Na popularności zyskuje tylko drób, ale nieznacznie

Jeszcze w tym miesiącu w 600 sklepach w Polsce rozpocznie się kampania informująca o zaletach wieprzowiny z certyfikatem PQS świadczącym o jej wysokiej jakości. Na działania w sieciach handlowych branża wyda 3 mln zł ze środków, które zgromadziła na krajowym funduszu promocji mięsa. Akcja ruszy rok po rozpoczęciu trzyletniego programu, który ma przekonać Polaków, że warto kupować certyfikowaną wieprzowinę. Jego autorami są Związek Polskie Mięso (ZPM) oraz Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus. Kampania warta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9078

Wydanie: 9078

Spis treści
Zamów abonament