Drożejące mięso traci zwolenników w Polsce
Polacy jedzą mniej wieprzowiny i wołowiny. Na popularności zyskuje tylko drób, ale nieznacznie
Jeszcze w tym miesiącu w 600 sklepach w Polsce rozpocznie się kampania informująca o zaletach wieprzowiny z certyfikatem PQS świadczącym o jej wysokiej jakości. Na działania w sieciach handlowych branża wyda 3 mln zł ze środków, które zgromadziła na krajowym funduszu promocji mięsa. Akcja ruszy rok po rozpoczęciu trzyletniego programu, który ma przekonać Polaków, że warto kupować certyfikowaną wieprzowinę. Jego autorami są Związek Polskie Mięso (ZPM) oraz Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus. Kampania warta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta