Niższe prognozy wpływów z reklam
W tym roku rynek ma szansę wzrosnąć o 3 – 4 proc. – prognozuje dom mediowy Starlink. Wcześniej szacował wzrost na 5 proc.
Po trzech kwartałach firmy wydały na reklamę w Polsce 5,34 mld złotych, tylko o 4,3 proc. więcej niż rok wcześniej w tym czasie. – W III kwartale rynek reklamowy wzrósł o 2,8 proc. To najsłabsza dynamika dla III kwartału w ciągu ostatnich kilku lat, wyłączając kryzysowy rok 2009 – komentuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta