Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niższe prognozy wpływów z reklam

10 listopada 2011 | Ekonomia | ML
Słaby wzrost nakładów na promocję to m.in. skutek niestabilnej sytuacji  na rynkach zagranicznych.
źródło: Rzeczpospolita
Słaby wzrost nakładów na promocję to m.in. skutek niestabilnej sytuacji na rynkach zagranicznych.

W tym roku rynek ma szansę wzrosnąć o 3 – 4 proc. – prognozuje dom mediowy Starlink. Wcześniej szacował wzrost na 5 proc.

Po trzech kwartałach firmy wydały na reklamę w Polsce 5,34 mld złotych, tylko o 4,3 proc. więcej niż rok wcześniej w tym czasie. – W III kwartale rynek reklamowy wzrósł o 2,8 proc. To najsłabsza dynamika dla III kwartału w ciągu ostatnich kilku lat, wyłączając kryzysowy rok 2009 – komentuje Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9078

Wydanie: 9078

Spis treści
Zamów abonament