Kampania marketingowa powinna zmienić transport
Monika Mizielińska-Chmielewska, dyrektor Media Trend; Centrum Komunikacji Medialnej
Szybka Kolej to innowacja szczególnego typu, łącząca najnowsze osiągnięcia technologiczne z tradycyjnym, istniejącym ponad 200 lat systemem transportu.
Nie wystarczy wybudować nowoczesną infrastrukturę kolejową, ważny jest marketing usług pozwalający na choćby częściowy zwrot inwestycji. Budowa Kolei Dużych Prędkości w Polsce to nie tylko wyzwanie infrastrukturalne. Wraz z uruchomieniem tego projektu przewoźnicy kolejowi muszą zatroszczyć się o intensywną promocję swoich usług. Przewozy na liniach dużych prędkości powinny być dochodowe, co oznacza dotarcie z akcjami reklamowymi nie tylko do polskich, ale i do zagranicznych klientów.
Warto rozważyć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta