Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampania marketingowa powinna zmienić transport

12 grudnia 2011 | Koleje Dużych Prędkości
źródło: Rzeczpospolita

Monika Mizielińska-Chmielewska, dyrektor Media Trend; Centrum Komunikacji Medialnej

Szybka Kolej to innowacja szczególnego typu, łącząca najnowsze osiągnięcia technologiczne z tradycyjnym, istniejącym ponad 200 lat systemem transportu.

Nie wystarczy wybudować nowoczesną infrastrukturę kolejową, ważny jest marketing usług pozwalający na choćby częściowy zwrot inwestycji. Budowa Kolei Dużych Prędkości w Polsce to nie tylko wyzwanie infrastrukturalne. Wraz z uruchomieniem tego projektu przewoźnicy kolejowi muszą zatroszczyć się o intensywną promocję swoich usług. Przewozy na liniach dużych prędkości powinny być dochodowe, co oznacza dotarcie z akcjami reklamowymi nie tylko do polskich, ale i do zagranicznych klientów.

Warto rozważyć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9104

Wydanie: 9104

Spis treści
Zamów abonament