Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nieudany bal można reklamować

27 grudnia 2011 | W sieci zakupy i prezenty | Agnieszka Smolarczyk

Klient ma prawo domagać się zwrotu ceny za imprezę sylwestrową. Musi jednak udowodnić, że rzeczywiście odbiegała ona od tego, co obiecywał wcześniej organizator

Restauracje, kluby czy biura podróży – wszyscy kuszą ofertami imprez sylwestrowych. Jest w czym wybierać, od tanich do bardzo drogich, z prostym lub niebywale urozmaiconym programem.

Nie wszyscy czekali do ostatniej chwili, wiele osób zarezerwowało je z wyprzedzeniem. Teraz pozostał już tylko czas na przygotowania, a potem zabawa w tę jedną, wyjątkową noc w roku. Niestety, często okazuje się, że nie wszystko, co obiecywał organizator, wygląda tak, jak miało. Co wtedy?

Prawo do niezadowolenia

Mamy prawo być niezadowoleni. Mamy też prawo to niezadowolenie okazać i złożyć reklamację. W końcu sylwester to taka sama usługa, jak wiele innych. Jego organizatora obciążają zatem takie same obowiązki, jak innych przedsiębiorców.

Jak to zrobić? Dużo zależy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9116

Wydanie: 9116

Spis treści
Zamów abonament