Nieudany bal można reklamować
Klient ma prawo domagać się zwrotu ceny za imprezę sylwestrową. Musi jednak udowodnić, że rzeczywiście odbiegała ona od tego, co obiecywał wcześniej organizator
Restauracje, kluby czy biura podróży – wszyscy kuszą ofertami imprez sylwestrowych. Jest w czym wybierać, od tanich do bardzo drogich, z prostym lub niebywale urozmaiconym programem.
Nie wszyscy czekali do ostatniej chwili, wiele osób zarezerwowało je z wyprzedzeniem. Teraz pozostał już tylko czas na przygotowania, a potem zabawa w tę jedną, wyjątkową noc w roku. Niestety, często okazuje się, że nie wszystko, co obiecywał organizator, wygląda tak, jak miało. Co wtedy?
Prawo do niezadowolenia
Mamy prawo być niezadowoleni. Mamy też prawo to niezadowolenie okazać i złożyć reklamację. W końcu sylwester to taka sama usługa, jak wiele innych. Jego organizatora obciążają zatem takie same obowiązki, jak innych przedsiębiorców.
Jak to zrobić? Dużo zależy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta