Czy chronić konsumenta przed nim samym
Ruszają wyprzedaże. W ciągu najbliższych tygodni na witrynach sklepów w kolejnych krajach będziemy oglądać wielkie reklamy asortymentu przecenionego o 50, 70 czy nawet 80 procent.
To wielki festiwal kuszenia klienta, który polubił tę grę – wie, że czasem trzeba coś kupić za cenę wydrukowaną na metce, ale na większe zakupy warto poczekać do „soldów".
Ich start budzi wielkie emocje. Przed sklepami ustawiają się kolejki, a – wydawałoby się – stonowani w emocjach Europejczycy czy Amerykanie niejednokrotnie potrafią się bić o atrakcyjne towary. Na otwarcie sklepów w tzw. Boxing Day w Wielkiej Brytanii, czyli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta