Stolica dostanie promocyjnego „speeda”?
Warszawa turystycznej promocji internetowej i wykorzystania Wi-Fi zamierza uczyć się m.in. od Rzymu, Wenecji czy Turynu. Ale czy to nam pomoże?
I-SPEED to międzynarodowe stowarzyszenie, które ma służyć wymianie doświadczeń dotyczących promocji miast, pomysłów na przyciąganie i organizowanie ruchu turystycznego. Wczoraj to stolica była gospodarzem spotkania przedstawicieli miast z I-SPEED.
Przewodnik z telefonu
– Przystąpiliśmy do tej organizacji niedawno. Ciekawe jest to, że przyciągnęła ona nie tylko miasta, które mają kłopot z nadmiernym ruchem turystycznym, jak Wenecja czy Rzym, ale też takie, o których niewielu słyszało, że w ogóle istnieją, jak Powys County w Wielkiej Brytanii. Warszawa jest gdzieś w połowie tej drogi – ocenia Katarzyna Ratajczyk.
W I-SPEED są też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta