Ekrany reklamowe zdobywają rynek
Na świecie ekrany w sklepach zarobiły w 2011 roku prawie 4 mld dol. W Polsce jest ich już ok. 20 tys.
W Polsce z monitorami reklamowymi, które wiszą w holach i przy kasach tylko w supermarketach Tesco, Piotr i Paweł oraz Alma, ma styczność już jedna czwarta dorosłych Polaków (ok. 7,1 mln) – wynika z badań MillwardBrown SMG/KRC. Zleciła je spółka Call2Action, która zarządza 3 tys. ekranów.
Wielkości całej branży, zwanej digital signage lub POS TV, w Polsce nikt na razie nie zna. W 2008 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta