Mniej pieniędzy na promocję żywności
W 2011 roku wydatki na reklamy żywności i napojów w mediach zmalały o niemal 13 proc. Ten rok nie przyniesie raczej ożywienia
– Kryzys sprawił, że firmy spożywcze zaczęły oszczędzać, także na promocji swoich produktów – mówi Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching.
Instytut badawczy Kantar Media policzył, że w 2011 r. łączne wydatki na reklamy żywności w telewizji, radiu i prasie wyniosły ok. 2,9 mld zł. To o ponad 15 proc. mniej niż rok wcześniej. O ok. 5 proc.,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta