Stagnacja na rynku outdooru może potrwać
Fuzje i przejęcia w mediach i telekomunikacji zaszkodziły wynikom
Przychody branży były w 2011 r. zbliżone do osiągniętych rok wcześniej i wyniosły 599,2 mln zł – poinformowała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej reprezentująca prawie cały rynek. Rozczarowani mogą być zatem ci, którzy oczekiwali, że 2011 r. – rok rebrandingu sieci komórkowej Era na T-Mobile oraz wyborów – przyniesie właścicielom tablic ulicznych wynik nawet o 5 proc. lepszy niż rok wcześniej.
Lech Kaczoń, prezes IGRZ, uważa, że na kondycji branży zaważyły takie elementy jak zmniejszenie liczby nośników reklamy o blisko 3 tysiące czy kłopoty Stroera w I połowie roku z koncepcją sprzedaży w grupie powstałej po przejęciu News Outdoor.
– Osłabła także w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta