Wydatki na reklamę hamują nawet w sieci
Tempo wzrostu wydatków na modną reklamę w sieci znacząco w tym roku zwolni. A silna dotychczas reklamowo telewizja ma za sobą spadek przychodów w czwartym kwartale 2011 roku
Jak podał wczoraj dom mediowy Starlink w najnowszym raporcie, cały rynek reklamy w 2011 roku wskutek kryzysu gospodarczego i cięcia budżetów reklamowych wzrósł zaledwie o 1,9 proc., do 7,49 mld zł. To mniej, niż szacowano na początku ubiegłego roku (domy mediowe liczyły wtedy na wzrost o 5 proc.). Lidia Kacprzycka, dyrektor generalna Starlinka, obniża też prognozy dla reklamowego rynku na ten rok. Jeszcze niedawno była mowa, że zwiększy się on o ok. 3 proc. – Teraz szacunki na ten rok zakładają co najwyżej 2–proc. wzrost. Mowa będzie raczej o utrzymaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta