Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na reklamę hamują nawet w sieci

24 lutego 2012 | Ekonomia | mag­da­le­na le­mań­ska
W tym roku zwolni nawet reklama interentowa
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku zwolni nawet reklama interentowa

Tempo wzrostu wydatków na mod­ną re­kla­mę w sie­ci znacząco w tym ro­ku zwol­ni. A sil­na do­tych­czas re­kla­mo­wo te­le­wi­zja ma za so­bą spa­dek przychodów w czwar­tym kwar­ta­le 2011 roku

Jak po­dał wczo­raj dom me­dio­wy Star­link w naj­now­szym ra­por­cie, ca­ły ry­nek re­kla­my w 2011 ro­ku wsku­tek kry­zy­su go­spo­dar­cze­go i cię­cia bu­dże­tów re­kla­mo­wych wzrósł za­le­d­wie o 1,9 proc., do 7,49 mld zł. To mniej, niż sza­co­wa­no na po­cząt­ku ubie­głe­go ro­ku (do­my me­dio­we li­czy­ły wte­dy na wzrost o 5 proc.). Li­dia Kac­przyc­ka, dy­rek­tor ge­ne­ral­na Star­lin­ka, ob­ni­ża też pro­gno­zy dla re­kla­mo­we­go ryn­ku na ten rok. Jesz­cze nie­daw­no by­ła mo­wa, że zwięk­szy się on o ok. 3 proc. – Te­raz sza­cun­ki na ten rok za­kła­da­ją co naj­wy­żej 2–proc. wzrost. Mo­wa bę­dzie ra­czej o utrzy­ma­niu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9166

Wydanie: 9166

Spis treści

Obiekty i usługi konferencyjno-szkoleniowe

Studiuj u najlepszych

Zamów abonament