Gotowi do zagranicznej ekspansji?
Małe i średnie przedsiębiorstwa z Polski, dążąc do rozwoju, już teraz konkurują globalnie. Ich atutami są: wiarygodność, przedsiębiorczość, wciąż niskie koszty i ceniona marka. Największą zaś barierą – brak wiedzy niezbędnej do zagranicznej ekspansji – takie wnioski płynęły z dyskusji toczących się w czasie konferencji „Wchodzenie MŚP na rynki zagraniczne" zorganizowanej 22 listopada przez ACCA.
Na całym świecie rynki cenią polskie firmy za wymierne zalety, takie jak wysoki stosunek jakości i technologii do ceny oraz różnorodność oferty i elastyczność. Nasz obszar kulturowy i przeszłość komunizmu sprawiają, że polscy pracownicy i przedsiębiorcy mają wyjątkowe doświadczenie i kompetencje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta