Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mercedes nie boi się kryzysu

07 marca 2012 | Pierwsza strona | Dział ekonomiczy
źródło: AP

Niemiecka marka, która w ubiegłym roku pobiła swój światowy rekord sprzedaży, chce ostatecznie zdystansować największych rywali w klasie aut premium – BMW i Audi.

Pomóc ma w tym nie luksusowa limuzyna, ale auto kompaktowe, jakie wczoraj koncern pokazał na salonie w Genewie – nowa generacja klasy A. Samochód posiada systemy bezpieczeństwa z modeli klasy wyższej i – jak twierdzi szef Mercedesa Dieter Zetsche (na zdjęciu) – wyznaczy nowe standardy w swoim segmencie.

Wydanie: 9176

Wydanie: 9176

Spis treści

Rzecz o biznesie

Zamów abonament