Wolność w sieci według Heyah
Komunikator Freeyah ma pomóc PTC zdobyć 1 mln klientów usług pre-paid
Wolność w internetowej sieci Heyah ma od dziś nowe imię. To Freeyah – czyli komunikator internetowy, który Polska Telefonia Cyfrowa, właściciel Heyah, dołączyła w poniedziałek do oferty sprzedawanej pod tą marką. W ten sposób komórkowa sieć chce pogodzić dwa cele: podnieść swoje przychody i pozwolić młodzieży na tanią komunikację.
– Osiem miesięcy temu wprowadziliśmy na rynek markę T-Mobile. Dziś zapowiadamy ewolucję i rewolucję marki Heyah. Stworzyliśmy nową aplikację do prowadzenia rozmów w Internecie. Do tej pory żaden operator nie podjął się uruchomienia własnego komunikatora – mówił Miroslav Rakowski,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta