Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wolność w sieci według Heyah

06 marca 2012 | Ekonomia | Urszula Zielińska
PTC: usługi pre-paid to 15 proc. przychodów rynku
źródło: Rzeczpospolita
PTC: usługi pre-paid to 15 proc. przychodów rynku

Komunikator Freeyah ma pomóc PTC zdobyć 1 mln klientów usług pre-paid

Wol­ność w in­ter­ne­to­wej sie­ci Hey­ah ma od dziś no­we imię. To Fre­ey­ah – czy­li ko­mu­ni­ka­tor in­ter­ne­to­wy, któ­ry Pol­ska Te­le­fo­nia Cy­fro­wa, wła­ści­ciel Hey­ah, do­łą­czy­ła w po­nie­dzia­łek do ofer­ty sprze­da­wa­nej pod tą mar­ką. W ten spo­sób ko­mór­ko­wa sieć chce po­go­dzić dwa ce­le: pod­nieść swo­je przy­cho­dy i po­zwo­lić mło­dzie­ży na ta­nią ko­mu­ni­ka­cję.

– Osiem mie­się­cy te­mu wpro­wa­dzi­li­śmy na ry­nek mar­kę T­-Mo­bi­le. Dziś za­po­wia­da­my ewo­lu­cję i re­wo­lu­cję mar­ki Hey­ah. Stwo­rzy­li­śmy no­wą apli­ka­cję do pro­wa­dze­nia roz­mów w In­ter­ne­cie. Do tej po­ry ża­den ope­ra­tor nie pod­jął się uru­cho­mie­nia wła­sne­go ko­mu­ni­ka­to­ra – mó­wił Mi­ro­slav Ra­kow­ski,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9175

Wydanie: 9175

Spis treści
Zamów abonament