Firma otwiera się na talenty
Coraz więcej spółek buduje swój wizerunek na rynku pracy, organizując otwarte dni dla studentów i absolwentów
– Pokazując, jak wygląda od środka praca w agencji PR, chcemy skuteczniej docierać do studentów i absolwentów. To kolejny krok w budowaniu marki pracodawcy – wyjaśnia Dariusz Chrzanowski, szef działu komunikacji agencji On Board, która w przyszły piątek już po raz drugi organizuje dzień otwarty dla studentów.
Młodzi ludzie mogą też zobaczyć, jak się pracuje w polskiej centrali Unilevera, w Kompanii Piwowarskiej czy w Pekao SA.
Selekcja na staż
Dni otwarte stają się od kilku lat coraz bardziej popularnym elementem employer brandingu, czyli budowy wizerunku dobrego pracodawcy. Po kolorowych folderach ze zdjęciami firmy przyszedł czas na bardziej realistyczne formy pokazania firmy „od środka". Na korporacyjnych stronach i na profilach na portalach społecznościowych pracodawcy coraz chętniej zamieszczają wideomigawki z codziennego życia spółek. Część z nich decyduje się na kolejny krok – otwierając drzwi przed potencjalnymi kandydatami do pracy.
– W ten sposób można się pokazać jako firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta