Euro promocja Sawickiego krytykowana w PSL
Kampania reklamowa ministra rolnictwa szkodzi jego ugrupowaniu. To kolejna – po infoaferze – wpadka czołowego polityka ludowców
Emisja spotu prezentującego Marka Sawickiego i szefa Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa Tomasza Kołodzieja w przerwach meczów Euro (czyli najlepszym i najdroższym czasie antenowym) w TVP jest krytykowana nawet przez ludowców. Zdaniem dr. Roberta Alberskiego, politologa i eksperta od wizerunku, ten dość siermiężny klip bardziej zaszkodzi ministrowi niż go wypromuje.
Spot wyprodukowano przed zeszłoroczną kampanią wyborczą. ARMiR, która z Ministerstwem Rolnictwa zadecydowała o jego emisji, tłumaczy, że nie jest on promocją Sawickiego ani Kołodzieja. Promuje efekty unijnego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta