Ciepłownie łowią klientów
Co roku sieci ciepłownicze tracą klientów na ok. 3 proc. zamówionej mocy. Rocznie branża wydaje prawie 1 mld zł, by skusić nowych odbiorców
Z roku na rok zmniejsza się zamówiona moc oraz ilość ciepła systemowego (czyli z sieci) konsumowanego przez odbiorców. Powodem są zwiększająca się efektywność sieci przesyłowych, termomodernizacja budynków, a także odłączenia użytkowników, którzy wybierają inne formy produkcji ciepła. – Powody odłączeń to przede wszystkim ograniczenie poboru ciepła przez modernizujący się przemysł, a także rezygnacja odbiorców...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta