W sieci powoli rusza kolejna batalia o klientów
Duże sklepy, wchodząc na rynek internetowy, znacznie zwiększą konkurencję. Zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedaż elektroniki
Dla dużych operatorów jak Auchan, Tesco czy Carrefour po zdobyciu silnej pozycji na rynku handlu tradycyjnego rozpoczęcie sprzedaży internetowej wydaje się naturalnym krokiem. Jednak wbrew pozorom prawdziwa walka o klienta może rozegrać się nie na rynku spożywczym, ale w innych kategoriach.
– Zakupy spożywcze w sieci zyskują na znaczeniu, ale to wciąż nisza. Co innego w innych segmentach, zwłaszcza sprzętu elektronicznego, którego oferta w dużych sieciach jest bardzo duża. Dlatego mogą spowodować znaczący wzrost konkurencji także wśród...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta