„Solidarność” uderza do młodych
By obrzydzić rząd 20- i 30-latkom, związek postraszy ich pracą do śmierci i umowami śmieciowymi
Po wakacyjnej przerwie NSZZ „Solidarność" wraca do gry. 1 września rozpoczyna miesięczną kampanię „Praca aż do śmierci", która ma uświadomić młodym Polakom, co oznacza dla nich podniesienie wieku emerytalnego.
– Przygotowaliśmy dwa ostre, „cmentarne" spoty, które będziemy emitować przez najbliższy miesiąc – mówi Marek Lewandowski, rzecznik „S." To krótkie, 15-sekundowe filmy zrobione specjalnie z myślą o młodych odbiorcach. – Chcemy w czasie tego miesiąca uświadomić Polakom, że będziemy pracować aż do śmierci. Bo chociaż żyjemy dłużej, to niekoniecznie w dobrym zdrowiu – tłumaczy Lewandowski.
Przygotowane przez związkowców spoty będzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta