Polskie firmy mają pieniądze na zakupy
Paweł Panczyj, współtwórca Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
Rz: Jak ocenia pan zagraniczną ekspansję polskich firm?
Paweł Panczyj: Okresem, w którym ten wzrost aktywności było szczególnie widać, był rok 2009. Wszyscy mówili wtedy o kryzysie, tymczasem polskie przedsiębiorstwa radziły sobie w tych trudnych warunkach trochę lepiej. To dlatego, że skutki kryzysu dotarły do nas później. Ówczesne kursy wymiany walut poprawiały opłacalność...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta