Centrom usług grozi niedobór talentów
Trzy czwarte centrów nowoczesnych usług ma problemy ze zdobyciem odpowiednich kandydatów do pracy
Statystyczny pracownik centrum nowoczesnych usług biznesowych (BPO/SSC) to trzydziestolatek po studiach, który doskonale zna co najmniej jeden język obcy i ma cenne dla pracodawcy kilkuletnie doświadczenie zawodowe – wynika z badania agencji zatrudnienia ManpowerGroup.
Jej dane potwierdzają dobrą koniunkturę w branży, która jako jedna z niewielu, systematycznie zwiększa liczbę pracowników, rekrutując zarówno absolwentów, jak i specjalistów. To m.in. efekt nowych inwestycji, takich jak choćby projekt grupy WNS Global z Indii, która w swym uruchamianym teraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta