Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

La Mania to nie kaprys

15 lutego 2013 | Ekonomia | Jakub Kurasz Piotr Mazurkiewicz
źródło: materiały prasowe

Joanna Przetakiewicz. Buduję pierwszą polską markę pret-a-porter rozpoznawalną w świecie.

Rz: W ostatnim czasie pojawiło się kilka publikacji m.in. tygodnika „Wprost" oraz serwisów plotkarskich, w których pisano o fatalnych wynikach La Manii, jej wysokim zadłużeniu. Czy zatem zarabia pani na swoich kolekcjach?

Joanna Przetakiewicz: Nie zamierzamy tolerować rozpowszechniania kłamstw na nasz temat. To próba uderzenia w nasz wizerunek, a więc zamierzam bardzo stanowczo bronić dobrego imienia mojej firmy, bo La Mania nie jest kaprysem. To poważna firma, która zatrudnia już 55 osób i bardzo szybko się rozwija. La Mania nie ma długów, w 2011 roku zamknęliśmy bilans pierwszej półtorarocznej działalności spółki z księgową stratą, która w rzeczywistości jest inwestycją związaną z budową marki. Nie trzeba być specjalistą ds. finansów, żeby to rozumieć. Konsekwentnie realizuję ideę budowy pierwszej polskiej marki pret-a-porter, rozpoznawalnej i obecnej na światowym rynku mody. To ogromna inwestycja czasu, pracy i oczywiście dużych pieniędzy. Nasz rozwój planujemy jednak nie tylko...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9463

Wydanie: 9463

Spis treści
Zamów abonament