Komputronik mocno postawił na Internet i marki własne
Poznańska spółka chce w bieżącym roku sprzedać dwa razy więcej tabletów niż w 2012 r.
Komputronik, który mocno odczuł wyniszczającą wojnę na marże z konkurentami (w czwartek spółka obniżyła prognozę na bieżący rok obrotowy), chce szukać dodatkowych zysków, rozbudowując portfolio produktów pod własnymi markami. Już od kilku kwartałów firma sprzedaje materiały eksploatacyjne do drukarek pod marką Accura. Teraz pod tym brandem chce też oferować akcesoria do komputerów (myszki, kable itp.) Reaktywowała też przejętą wraz z Karenem markę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta