Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komputronik mocno postawił na Internet i marki własne

15 lutego 2013 | Ekonomia | dwol

Poznańska spółka chce w bieżącym roku sprzedać dwa razy więcej tabletów niż w 2012 r.

Komputronik, który mocno odczuł wyniszczającą wojnę na marże z konkurentami (w czwartek spółka obniżyła prognozę na bieżący rok obrotowy), chce szukać dodatkowych zysków, rozbudowując portfolio produktów pod własnymi markami. Już od kilku kwartałów firma sprzedaje materiały eksploatacyjne do drukarek pod marką Accura. Teraz pod tym brandem chce też oferować akcesoria do komputerów (myszki, kable itp.) Reaktywowała też przejętą wraz z Karenem markę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9463

Wydanie: 9463

Spis treści
Zamów abonament