Ze sklepu jednak do sieci
Większość Polaków, zanim kupi towar w e-sklepie, woli go obejrzeć w tradycyjnym punkcie.
Zakupy internetowe już od kilku lat rewolucjonizują branżę handlową, ale okazuje się, iż wielu konsumentom bez tradycyjnych punktów handlowych wciąż trudno jest sfinalizować transakcję. Z badania firmy ARC Rynek i Opinia wynika, że większość kupujących w sieci przed zakupem w sieci towaru ogląda go w zwykłym sklepie.
Nie jest zaskoczeniem, że największa grupa, bo aż 75 proc., właśnie w ten sposób kupuje sprzęt elektroniczny. Jednak w przypadku innych kategorii, jak ubrania, kosmetyki czy domowe akcesoria, liczba wskazań jest niewiele niższa.
– Takie zachowanie jest istotnym elementem tzw. smart shoppingu – konsumenci chcą kupować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta