Źle aktywujesz kartę, wypadasz z bankowego systemu
Klient Nordea Banku przez dwa lata używał karty kredytowej. Kiedy straciła ważność, nowej nie dostał, bo tylko częściowo aktywował starą.
Pan Marek od czterech lat jest klientem Nordea Banku. Zaciągnął tam kredyt hipoteczny. – Do niego dostałem kartę kredytową. Dzięki temu oprocentowanie kredytu jest niższe – opowiada czytelnik.
Przez cztery lata nie miał problemu z kartą kredytową. Dopiero niedawno zaczął się niepokoić. Używanej przez niego karcie kończył się okres ważności, a nowej ciągle nie miał.
– Udałem się do banku, by sprawdzić, co się dzieje – mówi pan Marek. Na miejscu pracownik Nordei...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta