Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pan Jurek z Łomży

22 czerwca 2013 | Plus Minus | Wiesław 
Tupaczewski

Niełatwo być celebrytą – trzeba mieć własnego stylistę, wizażystkę, manikiurzystkę, fryzjera, psychologa. Trzeba sobie chirurgicznie poprawiać urodę, wstrzykiwać botoks, zamęczać się na siłowni, czytać pogardliwe komentarze w Internecie i jeszcze ciągle uważać, żeby nie dać się sprowokować złośliwym paparazzim. No i jeszcze zrywać się skoro świt do „DD TVN" czy „Pytania na śniadanie". A już największy stres jest wtedy, gdy przestają do tych poranków zapraszać.  A jednak – kto by nie chciał choć przez chwilę posiedzieć na kanapie u Kuby Wojewódzkiego? Albo chociaż wodę mu przynosić?

Bycie celebrytą to promowanie marki, jaką się jest samemu – bo potem ją można sprzedać. Choć w wielu przypadkach celebryci stają się nimi z powodu marki już wypromowanej – patrz Paris Hilton czy nasze Grycanki. Bardziej typowym przykładem jest Doda. Krążą zresztą plotki, że ma reklamować sieć Plus, która w związku z tym zmieni nazwę na Dodać.

Świat celebrytów z każdym dniem coraz bardziej zajadle atakuje z mediów: z telewizji, z tabloidów, z reklam....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9568

Wydanie: 9568

«
  • czerwiec
  • 2013
»
PnWtŚrCzPtSbNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Zamów abonament