Jak Jabłko straciło swój smak
W technologicznym wyścigu Apple musiało uznać przewagę lekceważonych konkurentów z Azji.
Bez niespodzianek, bez zaskoczenia, bez zachwytu – tak wyglądała wtorkowa konferencja kalifornijskiej firmy, podczas której prezentowano dwa nowe modele iPhone’ów. Jeden jest plastikowy, drugi wyposażono w czytnik linii papilarnych.
To na takie „innowacje” kazała swoim fanom czekać firma, która spopularyzowała smartfony z dotykowym ekranem i stworzyła zupełnie nową kategorię urządzeń – tablety. Nowe, „najlepsze w historii” gadżety Apple’a – kolorowy iPhone 5C oraz flagowy iPhone 5S – nie dorównują ofercie konkurentów. I mowa nie tylko o Sony czy Samsungu, które pokazały nokautujące nowe „jabłuszka” smartfony podczas targów IFA, ale również mniejszych producentach. Tych, o których szefowie Apple’a nawet nie wspominają jako o konkurentach – HTC, LG, Huawei, Motorola czy przejęta przez Microsoft Nokia.
Nową ofertę Apple’a błyskawicznie ocenił rynek. Po prezentacji nowych iPhone’ów akcje firmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta