Ryanair milszy dla pasażerów
Przez kilka ostatnich miesięcy Ryanair miał fatalną prasę. Teraz irlandzka linia postanowiła to zmienić.
Największy europejski przewoźnik niskokosztowy był krytykowany za wymuszanie najróżniejszych opłat i stosowanie kar (przykładowo: 60 euro za brak wydrukowanej karty pokładowej) oraz skomplikowaną stronę internetową, po której trudno jest się poruszać, aby nie popełnić błędu. Brytyjczycy w ankiecie przeprowadzonej kilka dni temu wręcz uznali Ryanaira za najgorszą firmę operującą w ich kraju.
Na walnym zgromadzeniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta