Muszynianka jest znana nie tylko w Polsce
Mój Biznes | Wodę mineralną z Muszyny można kupić nawet w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii. Jej właściciel przymierza się do zwiększenia produkcji.
Beata Drewnowska
Muszynianka nie podsumowała jeszcze tegorocznego sezonu, ale jej wiceprezes Ryszard Mosur nie ukrywa, że był on udany dla firmy.
– Cały czas zwiększamy sprzedaż naszych produktów – mówi Ryszard Mosur.
W ostatnich latach na fali rosnącej popularności wód butelkowanych – w tym także mineralnych – Muszynianka wyrosła na wiodącą markę w Polsce. Trafiła do czołówki rynku, do której należą takie potęgi jak Danone z Żywcem Zdrojem, Nestle z Nałęczowianką czy Coca-Cola z Kroplą Beskidu.
Symbol wysokiej jakości
– Muszynianka zajmuje czwarte miejsce wśród najczęściej spożywanych wód w Polsce. Przypada na nią ok. 5 proc. wszystkich, które są produkowane w naszym kraju – podaje Ryszard Mosur. – Jest także liderem w grupie wód wysokozmineralizowanych.
W ubiegłorocznym rankingu marek „Rzeczpospolitej" wartość Muszynianki wyceniliśmy na 52,4 mln zł, co dało jej 180. miejsce wśród najcenniejszych brandów w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta