Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

mBank: zmienia się marka, ale nie oferta

25 listopada 2013 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

BRE Bank od dziś zmienił nazwę na mBank. Tym samym znika marka BRE, a także MuliBank. Od tej pory wszyscy klienci będą obsługiwani pod wspólnym logo, ale nie powoduje to zmian w dotychczasowej ofercie banku. Sąd zarejestrował już oficjalną zmianę nazwy z BRE Bank na mBank SA. Proces wymiany oznakowania zewnętrznego oddziałów zakończy się do końca pierwszego kwartału przyszłego roku. Z czasem placówki będą gotowe do obsługi różnych grup klientów. Już dziś dotychczasowe oddziały MultiBanku dostępne są dla wszystkich klientów bankowości detalicznej. Docelowo będą tam też oferowane podstawowe usługi dla klientów korporacyjnych. – mBank to najsilniejszy brand w naszym portfolio, który należy też do najsilniejszych marek na polskim rynku – podkreśla Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej, w rozmowie z Moniką Sajewicz i Pawłem Czuryło.

Rozmowa

Bank zdecydował się przyjąć markę mBank, kojarzącą się głównie z instytucją dla młodych, internetowych klientów. Jak ma się zmienić postrzeganie marki mBank?

Cezary Kocik: Rebranding wiąże się z repozycjonowa- niem marki banku, ale  mBank jako brand dla całej grupy już się właściwie zmienił. mBank ma 13 lat i na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9698

Wydanie: 9698

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament