Energetycy stawiają na jakość obsługi klienta
Konkurs | Stosunkowo niewielu odbiorców energii zmienia jej dostawcę. Mimo to firmy chcą maksymalnie zredukować grupę niezadowolonych klientów.
piotr mazurkiewicz
W ramach prezentowania zgłoszeń do konkursu „Klient zobowiązuje" przedstawiamy pakiet rozwiązań proklienckich, który zgłosiła grupa Tauron. Partnerami akcji są Getin Bank, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Z racji, iż grupa Tauron Polska Energia jest największym dystrybutorem energii elektrycznej w kraju – ma ponad 5 mln odbiorców – starania o jakość obsługi wydają się w jej przypadku po prostu koniecznością.
Głównie telefon
Tauron postawił choćby na swoje centrum obsługi klienta.
Scentralizowano obsługę dla Pogotowia Energetycznego 991, a także infolinię dla klientów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta