Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Energetycy stawiają na jakość obsługi klienta

25 listopada 2013 | Ekonomia
Tauron Polska Energia jest największym dystrybutorem energii elektrycznej w kraju
autor zdjęcia: Tomasz Jodłowski
źródło: Fotorzepa
Tauron Polska Energia jest największym dystrybutorem energii elektrycznej w kraju

Konkurs | Stosunkowo niewielu odbiorców energii zmienia jej dostawcę. 
Mimo to firmy chcą maksymalnie zredukować grupę niezadowolonych klientów.

piotr mazurkiewicz

W ramach prezentowania zgłoszeń do konkursu „Klient zobowiązuje" przedstawiamy pakiet rozwiązań proklienckich, który zgłosiła grupa Tauron. Partnerami akcji są Getin Bank, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Z racji, iż grupa Tauron Polska Energia jest największym dystrybutorem energii elektrycznej w kraju – ma ponad 5 mln odbiorców – starania o jakość obsługi wydają się w jej przypadku po prostu koniecznością.

Głównie telefon

Tauron postawił choćby na swoje centrum obsługi klienta.

Scentralizowano obsługę dla Pogotowia Energetycznego 991, a także infolinię dla klientów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9698

Wydanie: 9698

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament