Platforma Incuvo bryluje na AppStore
MÓJ BIZNES | W ciągu tygodnia od premiery Createrrię – pierwszą polską grę do tworzenia gier, pobrało ponad pół miliona użytkowników.
DARIUSZ WOLAK
Katowicki start-up Incuvo, mimo krótkiej historii (firma działa operacyjnie dopiero od 2012 r.) już może zapisać na swoim koncie pierwszy sukces. Stworzona przez spółkę gra „Createrria" wkrótce po premierze (nieco ponad tydzień temu) awansowała na pierwsze miejsce gier z gatunku Adventure (przygodowych) w AppStore, internetowym serwisie sprzedającym produkty w postaci cyfrowej na urządzenia Apple. Do tej pory miała już 0,5 mln pobrań.
– Już jako kilkuletni chłopiec, przy pomocy brata, napisałem bardzo prostą grę komputerową. Do tej pory pamiętam, jak byłem z tego dumny. Dlatego, wymyślając „Createrrię", chcieliśmy stworzyć narzędzie, które pozwala każdemu w ciągu kilku minut zaprojektować fajną, świetnie wyglądającą grę i podzielić się nią z przyjaciółmi za pośrednictwem np. Facebooka – mówi Wojciech Borczyk, jeden ze współzałożycieli (obok Jakuba Dudy) Incuvo. Twierdzi, że wolą nie używać tytułów prezesa i wiceprezesa, bo spółką kierują wspólnie.
Bogate doświadczenia
Zanim założyli firmę byli związani z Fresh Chicken...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta