Marki własne, czyli dobra jakość za niską cenę
ŻYWNOŚĆ | Firmy chętnie inwestują w marki sieci, bo gwarantują im duży obrót.
BEATA DREWNOWSKA
W 2013 r. przychody Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć urosną o 20 proc. Tak dobry wynik to m.in. zasługa eksportu. Produkty rodzinnej firmy z Kujaw – a przede wszystkim jej flagowa słodka przekąska, czyli słomka ptysiowa – trafiają np. do Anglii, Irlandii, Rosji, Czech, Estonii i Łotwy. Firma eksportuje też do Kanady, Stanów Zjednoczonych, a ostatnio także do Chin.
Siłą napędową spółki są również marki własne. Przypada na nie ok. 20 proc. jej sprzedaży. – Chcemy zwiększać udziały marek własnych. Będziemy więc starali się dotrzeć do jak największej liczby marketów – zapowiada Arkadiusz Drążek, dyrektor...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta