Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marki własne, czyli dobra jakość za niską cenę

16 grudnia 2013 | Dobra Firma
Rynek od lat stabilnie rośnie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek od lat stabilnie rośnie

ŻYWNOŚĆ | Firmy chętnie inwestują w marki sieci, bo gwarantują im duży obrót.

BEATA DREWNOWSKA

W 2013 r. przychody Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć urosną o 20 proc. Tak dobry wynik to m.in. zasługa eksportu. Produkty rodzinnej firmy z Kujaw – a przede wszystkim jej flagowa słodka przekąska, czyli słomka ptysiowa – trafiają np. do Anglii, Irlandii, Rosji, Czech, Estonii i Łotwy. Firma eksportuje też do Kanady, Stanów Zjednoczonych, a ostatnio także do Chin.

Siłą napędową spółki są również marki własne. Przypada na nie ok. 20 proc. jej sprzedaży. – Chcemy zwiększać udziały marek własnych. Będziemy więc starali się dotrzeć do jak największej liczby marketów – zapowiada Arkadiusz Drążek, dyrektor...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9716

Wydanie: 9716

Spis treści
Zamów abonament