Reklama pozwala poszczypać konkurencję
Tesco nie musi przepraszać Lidla za częściowo nieprawdziwą reklamę porównawczą dotyczącą cen oferowanych przez konkurentów.
Przepisy i wątpliwości dotyczące reklamy porównawczej muszą być interpretowane na korzyść porównującego, w przeciwnym razie taką reklamę konkurent mógłby zawsze zakwestionować – stwierdził w wyroku Sąd Najwyższy.
Poszło o ogromną kampanię reklamową Tesco z 2008 r. pod hasłem „Dyskontowe ceny w Tesco". Sieć zamieściła w swoich gazetkach promocyjnych ceny ok. 1 tys. produktów i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta