Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizor zbyt nowoczesny dla Polaka

07 stycznia 2014 | Ekonomia i Rozwój

Ekrany Smart TV kupujemy chętniej niż Niemcy czy Brytyjczycy, ale wciąż nie potrafimy z nich korzystać.

Michał duszczyk

Polska jest w pierwszej trójce europejskich rynków pod względem popularności tzw. telewizorów Smart TV. Co roku sprzedaje się u nas nawet ponad 1 mln sztuk sprzętu, który łączy funkcje typowego telewizora oraz komputera.

Nasycenie supernowoczesnymi ekranami jest u nas większe niż choćby w Niemczech, Holandii i Wielkiej Brytanii. Jak szacuje niemiecka firma Concerta, już nawet 36 proc. odbiorników w Polsce to właśnie ekrany oferujące stały dostęp do Internetu, zintegrowaną usługę VOD (filmy na żądanie), a także możliwość instalowania aplikacji oraz korzystania z portali społecznościowych i e-komunikatorów (np. Facebook, Twitter, YouTube, Skype). W Europie wyprzedzają nas pod tym względem tylko Francuzi (42 proc.) i Turcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9731

Wydanie: 9731

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Zamów abonament