Telewizor zbyt nowoczesny dla Polaka
Ekrany Smart TV kupujemy chętniej niż Niemcy czy Brytyjczycy, ale wciąż nie potrafimy z nich korzystać.
Michał duszczyk
Polska jest w pierwszej trójce europejskich rynków pod względem popularności tzw. telewizorów Smart TV. Co roku sprzedaje się u nas nawet ponad 1 mln sztuk sprzętu, który łączy funkcje typowego telewizora oraz komputera.
Nasycenie supernowoczesnymi ekranami jest u nas większe niż choćby w Niemczech, Holandii i Wielkiej Brytanii. Jak szacuje niemiecka firma Concerta, już nawet 36 proc. odbiorników w Polsce to właśnie ekrany oferujące stały dostęp do Internetu, zintegrowaną usługę VOD (filmy na żądanie), a także możliwość instalowania aplikacji oraz korzystania z portali społecznościowych i e-komunikatorów (np. Facebook, Twitter, YouTube, Skype). W Europie wyprzedzają nas pod tym względem tylko Francuzi (42 proc.) i Turcy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta